Lid worden en meedoen?

Stem je VVD of draag je het liberalisme gewoon een warm hart toe? Heb je overal een mening over? En wil je daar meer mee doen? Word dan lid van de VVD in Almere en doe mee! Als lid werk je mee aan de toekomst van onze stad. Aan de vrijheid voor iedere Nederlander om die toekomst zelf vorm te geven. Aan een stad waarin je zorgt voor jezelf, geeft om een ander en krijgt wat je verdient. Je ontmoet heel veel mensen die daar ook aan werken. Bijvoorbeeld de politici van nu en van de toekomst. Maar ook andere Almeerders die net als jij betrokken zijn en graag meedenken over de toekomst van onze gemeente.

Bij de Almeerse VVD is het altijd mogelijk om een kijkje te nemen in het werken van de fractie. U wilt weten hoe raadsleden werken of mee praten over actuele onderwerpen? U kunt geheel vrijblijvend kennis maken met onze fractie door een van de eerstvolgende Politieke Markt bij te wonen. Stuur een e-mail naar fractie@vvdalmere.nl met uw naam en telefoonnummer en wij nemen spoedig contact met u op.

We zouden het fijn vinden als het aantal leden groter wordt. Hierdoor staan we sterker en kunnen wij meer. Heeft u geen tijd of zin om actief deel te nemen: u hoeft zich tot niets verplicht te voelen. Wanneer u wel een financieel steentje wilt bijdragen dan is het uiteraard mogelijk om ons ook zo te steunen.

Meteen lid worden van de VVD? Dat kan! Klik hier en doe mee!