Hilde van Garderen lijsttrekker VVD Almere

Hilde van Garderen is tijdens een algemene ledenvergadering benoemd tot lijsttrekker voor de aankomende gemeenteraadsverkiezingen namens de VVD. “Ik ben erg blij met het vertrouwen van de leden voor de aankomende raadsperiode. Samen met de Almeerders gaan we de komende jaren bouwen aan de toekomst van onze stad”, aldus lijsttrekker en huidig fractievoorzitter Hilde van Garderen.

Van Garderen woont al 23 jaar in Almere en zet zich sinds 2010 in voor de Almeerse VVD. Van Garderen: “Almere is na de economische crisis weer in beweging. Dat zie je doordat er weer meer huizen worden verkocht, meer mensen aan het werk zijn en we over een kloppend stadshart beschikken. Het is goed wonen, werken en studeren in onze stad. Maar het kan altijd beter. Een veilige en mooie plek om te leven. Daar sta ik voor.”

In 2010 is Hilde van Garderen bij de VVD in Almere begonnen als fractieassistent, sinds 2014 als raadslid en vanaf maart dit jaar nam zij het fractievoorzitterschap over van Miranda Joziasse.