5 redenen om raadslid te worden

Op 21 maart 2018 gaan de stembussen weer open en kan er binnen onze gemeente gestemd worden op leden voor de gemeenteraad. Ben jij dé kandidaat die wij zoeken?

5 redenen om raadslid te worden

1. Ik wil een zinvolle bijdrage leveren aan de ontwikkeling van Almere

Almere is een stad in beweging. Een stad waar het goed is om te wonen, werken, studeren en leven. Jij wil een zinvolle bijdrage leveren aan de ontwikkeling van onze prachtige stad.

2. Ik heb goede ideeën om de stad voor Almeerders beter te maken

Jij bent creatief en hebt nieuwe ideeën voor de stad. Als raadslid zet je je in om de stad voor alle Almeerders beter te maken. Samen met je collega’s in de fractie probeer je Almere elke dag weer liberaler te maken.

3. Ik wil nieuwe dingen leren en mezelf ontwikkelen

Het raadswerk is niet alleen nuttig voor nu maar ook in de toekomst. Binnen de gemeenteraad krijg je voldoende kansen om jezelf verder te ontwikkelen. Naast de studiedagen die door de gemeente worden aangeboden krijg je ook de mogelijkheid om je binnen de partij verder te ontwikkelen.

4. Ik wil nieuwe mensen ontmoeten en mijn netwerk uitbreiden

Raadswerk is mensenwerk. Uiteindelijk maak je beleid waar Almeerders wat aan hebben. Als gemeenteraadslid maak je de verbinding tussen de stad en haar inwoners. Niet alleen achter een bureau maar juist door met Almeerders in gesprek te gaan. Goed voor je netwerk.

5. Het raadswerk is ook gewoon ontzettend leuk werk

Liberale mensen zijn optimistisch. Dat maakt het werk als raadslid bij de VVD ook gewoon ontzettend leuk. Naast het (formele) werk dat je moet verzetten is er natuurlijk altijd gelegenheid voor gezelligheid en is de VVD altijd wel in voor een borrel na een avond hard werken binnen de fractie. Klinkt goed, toch?

via GIPHY

Als raadslid ben je volksvertegenwoordiger. Je controleert het college van Burgemeester & Wethouders en je maakt nieuw beleid. Kortom de toekomst van Almere begint bij jou als raadslid.

Word jij onze nieuwe collega? Laat dan nu je gegevens achter en wij nemen snel contact met je op.

Het is helaas niet meer mogelijk om je op te geven. Wil je je toch nog actief inzetten voor de VVD? Stuur ons dan een email naar fractie@vvdalmere.nl.