VVD Almere deelt complimenten uit aan de hulpdiensten

Het is vandaag 1 maart, Nationale Complimentendag. Een mooie aanleiding voor de VVD Almere om aan de hulpdiensten in de stad een groot compliment te geven. Lijsttrekker Miranda Joziasse heeft vanochtend op de Esplanade grote bossen bloemen overhandigd aan personeel van ambulance, politie en brandweer. Joziasse: “Veiligheid is een van de speerpunten voor de VVD. Almere is een veilige stad, maar het kan altijd beter. Het personeel van de hulpdiensten draagt elke dag bij aan een veilig Almere, dat vinden we een compliment waard.” De brandweer was met drie grote auto’s aanwezig, net als twee ambulances. De politie was druk in de stad, daarom is Joziasse later nog naar het politiebureau geweest om een bos bloemen te overhandigen. Het overhandigen van de bloemen was meteen ook de officiële aftrap van de campagne voor de VVD Almere. Na de ontmoeting met de hulpdiensten is de VVD het Stadshart in getrokken om ook aan andere Almeerders complimenten in vorm van oranje gerbera’s uit te delen. Joziasse: “We hebben veel mensen gesproken, goed om te horen dat we weer op veel steun van de Almeerders mogen rekenen.”