Miranda Joziasse lijsttrekker VVD Almere

Miranda Joziasse is afgelopen woensdagavond verkozen tot lijsttrekker voor de VVD Almere voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2014.

Martin Swaters, vice-voorzitter van VVD Almere: “Miranda heeft de afgelopen jaren laten zien een duidelijk liberaal verhaal te kunnen verkondigen. Met Miranda hebben we een uitstekende lijsttrekker waarin we met veel vertrouwen de verkiezingen in kunnen gaan.” Joziasse is sinds 2010 actief in de Almeerse gemeenteraad. In een speech bedankte ze de leden voor het in haar gestelde vertrouwen. Ze vindt het een eer en verantwoordelijkheid om de VVD in Almere te mogen aanvoeren tijdens de verkiezingen in Almere. De ambitie is om in 2014 de grootste partij van Almere te worden. “Een uitdaging waar ik me volledig voor ga inzetten”, aldus Joziasse.

Veiligheid, het bevorderen van de lokale economie en een financieel gezond Almere blijven belangrijke thema's voor de VVD. Later dit jaar komt de VVD met haar verkiezingsprogramma.